Мітки

2012 (2) 2013 (21) 2014 (9) 2015 (15) 2016 (6) аплікація (1) біжутерія (7) білим по білому (2) бісер (1) бразильська вишивка (2) випускний (1) вишиваний одяг (4) вишиванка (6) вишивка (38) гладь (4) гороскоп (1) дзеркальце (1) доніне (1) дріт (6) знайомство (1) іграшки (1) Карпати (1) книги (1) книжки (1) контурна вишивка (1) конфета (1) Краків (1) кружево (3) крюіл (1) кухонне (3) листівки (3) лічильна гладь (2) лялька (1) магазин (2) мандали (8) мікровишивка (1) моноканва (5) не вишивальне (2) нитки (4) Новий рік (6) об"ємна вишивка (5) оберіг (1) опитування (2) особисте (4) оформлене (5) підсумки (1) плани (1) подарунки (2) привітання (1) прикладна вишивка (6) про мене (1) проект (1) просто поговоримо :) (21) розіграш (2) Сезонний хардангер (2) семплер (2) скатертина (5) СП (10) тюльпан (1) тюльпани (5) флешмоб (2) хардангер (8) цукерочка (11) Якобинкька вишивка (1) Alpine Seasons Garden (4) Atalie (1) Caron Waterlilies (1) Châtelaine (13) Delika (3) DMC (2) DMC Perle (2) HAL Baby (1) hohla (1) Judy Dixon (2) Lanarte (3) Laura J. Perin (3) Malachite Maze (3) Mamen (1) Martina Rosenberg (14) MTSA (2) Needlepoint Inc. Silk (1) Nora Corbett (1) Northern Pine designs (1) Papillon Creations (6) Quaker Ball (1) Rainbow Gallery (1) Roniy (3) SAL (9) Surf and Sand (1) UB desing (5) Vervaco (1) Victoria Sampler (2) Watergarden (10) wire wrap (5) Zweigart (1)

вівторок, 1 квітня 2014 р.

Весна іде... Lanarte 34932 Appelblossom

         Привіт :)
    Весна  іде, набирає силу, цвітуть абрикоси... Ось під цю чудову пору вирішила написати, якраз в тему :)
   Видивилась моя мама, що пустує у неї у вітальні місце на стіні. І давай мене підштовхувати до думки — а чи не вишию я їй картину :-) Мама у мене перший цінитель мого хоббі, можливо тому, що все життя сама щось в`яже чи плете гачком. Але ж рукоділля — воно і в Африці рукоділля, тому ми одна одну в цьому плані дуже добре розуміємо.  Сюжет вибрали швидко - квіти. Ну а мені ж цікаво вишивати те, що хотілося б і мені і що й мені подобається :-) Віддавати не шкода, я насолоджуюся процесом :-). Запропонувала мамі вибирати з Lanarte. Фірму цю люблю ніжно і вишивала вже її дуети — троянду з ірисом і маки.





 Отож запропонувала фуксію, іриси і яблуневий цвіт. Ну і, як можна здогадатися з назви, зупинилися на Lanarte 34932 Appelblossom.

    Вишиваю на льоні Edinburgh 36 (для зменшення розміру, так як ширина виходить півметра, взагалі у ключі пропонується льон 32 каунту) молочного кольору нитками ДМС (33 кольори) і один колір шовку Мадейра  в одну нитку через дві нитки основи.

 А тепер фото, що виходить в процесі. Робота приємна, дуже люблю такі акварельні віддтінки :), просто насолоджуюся )



Гарного вам дня! :)



36 коментарів:

  1. Нічого собі, ото краса буде! Побільше часу для її втілення!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксана :-) Відклала її зараз трохи до завершення сорочки )

      Видалити
  2. Очень красиво получается! Цвета ниток такие яркие и нежные одновременно!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо :-), сначала удивилась немного некоторым ярким оттенкам ниток, картинка вцелом такая нежная , акварельная

      Видалити
  3. Відповіді
    1. Дякую :) От є деякі дизайни, які стають справжньою класикою, і скільки б рукодільниць їх не вишивало, а хочеться ще :-)

      Видалити
  4. Обожаю эту яблоню! Красота будет. Мамы почему-то всегда не против цветов на стенах. Я вот тоже цветок маме шью ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Анют :) Да моя мама любит цветы и домики :)

      Видалити
  5. чудова вийде робота! мені вже подобається

    ВідповістиВидалити
  6. гарна робота але відтінки не мої, у мене вже за пів години все пливе перед очима. я колись шост схоже вишивала, гарно в кінці виходить, плавні переходи але ой важкувато для очей

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Справлі? шкода, бережи очки. Я теж не можу сказати, що зір у мене 100%, але без окулярів поки. Ну і в робочому куточку лампа у мене, поки нічого, не жаліюся :)

      Видалити
  7. Я такого ще не бачила... Дуже гарно виходить!!

    ВідповістиВидалити
  8. Вишня у цвіту, що може бути гарнішим. Дуже подобається твій процес. Одразу вимальовується краса. А я звикла вишивати по черзі різними тонами, спочатку повністю один, потім другий, але так гарно коли одразу видно, що вишиваєш. І так приємно коли рідні цінують твою роботу))) У мене поціновувач лише син, і теж часом потроху вишиває, а батьки не розуміють навіщо я на це витрачаю свій час. А я без вишивання геть не можу, ні коли мені хороше, ні тим більше коли погано. Залежність))) Бажаю тобі легких хрестиків і задоволення від процесу.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Це яблуня :) Я теж раніше по кольорам вишивала, а як дорвалася до інтернету і стала розглядати процеси інших вишивальниць - змінила тактику мимоволі, і так мені подобається :) А з поціновувачів у мене тільки мама і є. Всі інші так само, як у тебе - вважають , що немає мені чим зайнятися, особливо батьки чоловіка. Я роботи нові боюся на стіни вішати, бо як побачать - то місяць матиму що слухати :) Воюю трохи, але нічого доказати не можу :) В мене теж залежність :) Дякую, Наташа :)

      Видалити
    2. Оце я схибила, звісно ж яблуня;))))

      Видалити
  9. очень очень красивые дизайны и исполнение замечательное!

    ВідповістиВидалити
  10. Оксана, очень нежная и красивая работа получается! Мне нравится)))

    ВідповістиВидалити
  11. какая красота!!! тоже не мои оттенки в вышивки,но смотрится очень воздушно и пастельно! предствляю какая красота получится в конце!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. за то и полюбила: за воздушность и пастельность :-) спасибо, Катюш :-)

      Видалити
  12. Оксана, какая нежная весенняя работа! Обожаю любоваться цветущими яблонями. Так красиво и изящно смотрится на льне!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Да, лен придает вышивке особое очарование ) Я аиду почти забросила, меняю на лен. Спасибо :-)

      Видалити
  13. Ах, какая КРАСОТИЩА будет!!! Ксюшенька, восхищаюсь твоими крестиками, как всё супер профессионально!!! УМНИЦА!!! Желаю УСПЕХА и удовольствия от процесса!!!!

    ВідповістиВидалити
  14. Оксано, дуже ніжна робота :) я ніколи не вишивала Lanarte, але тепер замислюся над їхніми дизайнами :) Іриси і трянди дуже гарні вийшли! :) а яблуня буде ще краще, гадаю :)

    Покажеш, що маєш на сьогодні в цьому процесі?:) дуже цікаво :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Трошки просунулась в роботі, скоро покажу :) В Галереї більше є

      Видалити

Дуже дякую за ваші коментарі, мені завжди приємно вас читати :-)